Min käre vän och vapendragare

Quantum satis
Så mycket som är nog, tillräckligt.

Varför ringer dom inte!? Killen som var och kollade lägenheten skulle höra av sig men inte ett ljud från hans sida. Jag vill att han ska ringa nu nu nu..... och säga att han tar den och flyttar in 1/6 det vore väl nått det.

Jag har precis jobbat färdigt. Nu tänkte jag åka iväg och kolla tapeter och sen förbi Kontex och plocka ut lite kontorsgrejer. Miniräknaren skar ihop mitt under avstämningen så jag fick gräva fram en liten skrutträknare i miniformat som mina fingrar var alldeles för stora för. Det blev på tok för många siffror av varje tryckning. Men efter att ha jobbat mig igenom papprena i vrede så blev jag klar tillslut och skulle något misstämma så vet jag ju vad jag ska skylla på =)

Tanken var att jag skulle ut till byn idag och träffa min käre vän och vapendragare Fia men hon hade en också en massa att göra idag så vi får väl se om det finns tid innan hon ska i lagårn.

Nä, nu ska jag ta en dusch och häva mig ut bland nå folk. Har suttit isolerad hela förmiddagen men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Miss Pjun

Jag vill osså kolla tapeter ;) Nu får vi skärpa oss o se till o ta den där lunchen nån dag! Skvallra lite..

2009-05-13 @ 14:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0