En släng av döden

Vade mecum
Gå med mig

Jaha, då var det bara några dagar kvar tills flyttlasset går. På lördag packar vi ihop bohaget och flyttar till våran lilla by. Jag ser fram emot det som jag aldrig sett fram emot något annat. Alla är så hjälpsamma också. Fia och Micke ska komma med en kontainer som vi ska köra möblerna i. Då får vi med oss allt på en vända. Plus att man kan lasta obegränsat med kartoner också. Sen fyller vi någon av bilarna med resten av kartongerna som man måste vara försiktig med. Kontainern skulle vi få ha uppe hos Fias mamma i tältet. Inget litet enmanstält alltså, nu snackar vi tält av den stora modellen.
Så tack alla som är så hjälpsamma. Tusen röda rosor till er @-->---

Vad har annars hänt, ja inte så mycket. Jag, Mats och Jimmy var på en offroadsväng här för någon dag sedan, det var riktigt roligt, jag lägger upp lite bilder från den svängen.

Jeepen

Jimmy och jag

Kolla, Jeepen ser ut som en liten plutt bredvid Suburban

Vacker utsikt va?

Innan herrarna räddade mig från att åka på en släng av döden var dom
tvungen att ta en bild för dom tyckte det såg så roligt ut.


Nä, nu ska jag slänga ihop någon slags middag. Men men ta re lugn och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0