8 sekunder

Casus belli
Krigsorsak.

Ja hatar verkligen datorer! Jag ska byta nu (jag hatar min extra mycket) så det ska bli bra. Batteriet överlever längre än 8 sekunder när man har dragit ur laddaren och det finns nog med utrymme att säkerhetskopiera mobilen på. Jag har just nu min datot maxproppad med grejer och utrymmessymbolen lyser RÖD. Men det var ju inte så lätt det heller skulle det visa sig. Jag måste ju nu främst installera bokföringsprogrammet på den nya datorn. Naturligvis så har jag ju förlagt skivan som gör detta möjligt och den oerhört motsträviga och irriterande damen på supporten skulle ha över 500 spänn för att ge mig informationen på nytt eftersom att jag vägrar teckna ett helt onödigt serviceavtal som jag aldrig skulle ha någon användning för. *ILSKA* Tillslut fick jag henne att maila mitt licensnummer utan vidare avgifter, ännu har jag inte fått någon mail och att ringa om och lyckas få sig slussad till just denna kvinna är väl en ren omöjlighet. Resten av flytten till den nya datorn överlåter jag helt i Jimmys våld. Jag har väl mina aningar om hur detta ska gå till men det känns säkrare att få detta utfört på någon annans ansvar. (typiskt kvinnligt drag?)

Nä, nu tror jag snart att jag ska göra helg. Jag sitter nu bara och väntar på en beställning så man kan dra in lite dollar innan helgen. Sedan ska jag förbi Willys och bunkra upp med godsaker inför helgen. Sedan blir det prommis med Fia, Sebbe och hundarna innan det är dags att vända tillbaka till Luleå för mysmiddag men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0