Actionrulle

Consuetudo quasi altera natura.
Vanan är som en andra natur.


Jobb jobb jobb... måndagar, vad ska man säga? Det är jag och Jimmy på kontoret idag. Mats och Bogge är i Töre och håller på med gud vet vad. Ikväll ska då Mats till Buddbyn igen och fortsätta med traktorn tillsammans med sin pappa så det blir lungt och skönt hemma i huset. För min del blir det väl promenad med Fia och sen tv resten av kvällen. Inget att hänga i granen ikväll va? Det kanske får bli en film. Jag kan passa på at se någon som Mats vägrar att se. Så fort det är någon med rosa framsida så ställer han sig frågande till filmens innehåll. Jaja, jag dör ju av tristess när han försöker köra igång någon totalt väredlös actionrulle så men får väl helt enkelt leva med att smaken är som baken

 

Nä, nu fick jag mailet jag har väntat en timme på men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

 

 

Over and out

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0