Det förväntas något av mig...

Caveat emptor.
Köpare, tag dig i akt


Jaha då var söndagen här igen. En skön och välmående söndag för omväxlingsskull. Idag blir det lite ärenden i Luleå och sedan middag i Buddbyn. Igår blev det som jag misstänkte ingen stadsvandring men det blev storheden och lite annat. Vi var på Toyota, av någon anledning så måste man bestämt in på en bilaffär om dom har öppethus på helgerna. Jag undrar om det är så här människans obligatoriska tvångstanke tar sig form i huvudet på Mats. Vi provkörde i alla fall den nya Toyota Hilux, den var faktiskt rätt häftig enligt min smak men nu blir det inga fler bilar, fyra bilar på två personer är alldeles nog! Eftermiddagen spenderade vi hos pappa. Det blev en smarrig  tacosmiddag med Jimmy och sedan tog vi en härlig kvällspromenad med våran jycke. Efter det blev det bastu och filmmys i soffan.

Till veckan så ska det komma något viktigt besök på kontoret. Jag brukar inte vara inblandad i sådant men nu förväntas det tydligen något av mig. "Nu blir det uppklätt till tänderna på tisdag, Emma" Undrar just om det var någon pik till min ordinarie finlandskostym måntro? Jaja det där ska vi nog klara galant. Undra om jag bör sätta på Lok en fluga eller om det kanske är lika bra att jag lämnar honom hemma, annars har jag väl lortat ner mig av hundtassar och hår innan gästerna ens har hunnit ta mark i Luleå.
 Finlandskostym
Nä, nu är det dags för söndagsbrunch men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0