Finn 5 fel

Corruptissima re publica plurimae leges
Ju mer korrupt staten är, desto fler är lagarna


Då börjar denna vecka lida mot sitt slut. Idag tog jag mig en ordentlig sovmorgon. Det var riktigt läskigt, jag drömde de mest fasansfulla drömmar. Mina närmaste var arga på mig, Fia slog mig med mickes farmors gamla pall och försökte strypa mig med en dammsugarslang. Mats sa att han inte tyckte om mig i hjärtat och Micke satt och tittade på. Nej, ve och fasa. Aldrig ska jag ta sovmorgon igen, vissa straffar gud direkt.

 

Vad pysslar jag med idag då? Jo jag håller på att följa upp lite kundinbetalningar och gå igenom reseräkningar för att sedan göra lönerna.


kan ni finna 5 fel i detta kontor? Klurigt...



Jag blir nog utbränd snart. Som ni märker så har jag inte en sekund över till annat än jobb *khrmf*
Igår kom elräkningen. Den var på riktigt mycket och jag oroar mig en smula inför den kommande vintern. Ibland skulle det vara skönt att hyra ett litet skyffe inne i stan där hushållsel ingår. Då blir det aldrig några otrevliga överraskningar så här lagom till jul. Men då är det ju det att jag inte får plats i stan, jag måste ha mitt svängrum för att må bra så ja, det är nog kort och gott värt den där suprisebiten ändå.

Nä, nu ska jag kila. Jimmy kom precis men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0