Halloween i bilder

Bis dat qui cito dat
Snar hjälp är dubbel hjälp.

Dagen har jag förutom att jobba spenderat med Fia. Vi har snackat en massa skit och kollat på roliga filmer. imorrn tänkte vi åka ut med fyrhjulingarna och hundarna om Micke har tid att vara hemma med baby Sebastian.

Nu har jag lyckats få över bilderna till datorn, eller ja... Jag ska nog inte ta på mig äran för det. det är nämligen Fia som har lånat ut en genialisk liten manick till mig som man sätter in minneskortet från kaneran i och pluggar in i datorn via USB, hur smart som hels. Det kan ju till och med jag som är extremt oteknisk räkna ut att, där har någon tänkt till.

Här, lite bilder då.
Mats och jag

Markus

Johan och Teres

markus och Fia


Oskar, Olle och Emmelie

Jimmy och Emil

JanE

Cilla

Johansson

Fia och jag

Sandra, Malin och Fia

Malin och Urban Elsträng

Johan, Teres och Micke

JanE och Mats

Linda

Jag och Mats

Fia, Fred, Joel, Sandra och Erik


Nä, nu börjar det vara hög tid för middag men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

 

Over and out

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0