I Indien har dom inte internet!

Cura posterior
Ett senare bekymmer


Alltså jag trodde aldrig att denna dagen skulle ha något slut men nu är det här. Jag är så gott som återställd nu, men jag ser ändå ljusare på framtiden. I morgon är det både ny dag och ny vecka. Då är alla gamla synder förlåtna. Jag ska vara riktigt skötsam nästa helg. Jag funderar till och med på att börja sticka. Det känns väldigt vuxet och skötsamt, synd bara att jag har så kort stubin. Jag skulle nog inte ha psyke att lära mig att sticka men vem vet jag kanske är som gjord för det, någon som känner sig manad att instruera mig? Jag hörde en kompis säga att hon hade lärt sig att sticka med hjälp av ett klipp på youtube, vi människor behöver inte varandra längre. Förutom i Indien där dom inte har Internet! Eller hur Toby?


Alltså den här dagen har soffan verkligen blivit flitigt använd



Nä, nu tror jag att det är bäst att jag försöker få lite sömn innan det är dags att ge sig iväg till ämbetet men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0