Jag har inget!

Cum laude
Med beröm godkänt


Jag förstår inte vad det är som är så svårt. Jag vet inte hur många helger vi har varit på väg till stan nu. Det hinner alltid hända något på vägen så vi kommer som aldrig fram. Idag var det någon liten mackapär som skulle lämnas till Mats pappa i Boden. Sedan förbi Jessica och Markus och så var klockan redan 16.00... Jaja vi får göra ett nytt försök nästa helg.

 

Nu är det bara att börja göra sig klar inför middagen hos Fia och Micke. Jag har inget att ha på mig!

Jag kom då mot alla odds ihåg att köpa vinet idag i alla fall. Mats har även hämtat ut sin dator på ett ställe i Boden idag. Den var visst fortfarande, efter alla dagar där helt knäpp. Så nu är Mats sitt argaste och ligger i soffan och surar. Jag tror att det är tur för dom på det där sället att dom hade hunnit stänga för dagen när Mats upptäckte detta. Alla hans jobbgrejer är också borta från datorn, en liten katastrof har helt enkelt inträffat skulle man kunna säga.

Nä, nu ska jag gå och se om det inte går att få honom på lite bättre humör men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort


Over and out


Kommentarer
Postat av: Tobias

Ja snäll ska man vara =)

2009-11-21 @ 17:48:08
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: TILDALALALA

hejsan :) allt bra?

2009-11-21 @ 20:45:07
URL: http://matildaarosqvist.blogg.se/
Postat av: Be

Tack så mycket! =)

2009-11-22 @ 16:40:05
URL: http://onelittleword.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0