Jimmy satt och sjöng i baksätet

Del mortis nil nisi bene
Om de döda intet annat än gott


Åh vad gott det var med lunch. Vi skulle till vårat vanliga lunchhak men när vi kom in på parkeringen så var den så fullsmockad i bilar att vi började ana ugglor i mossen direkt. När vi kommit oss ur bilen och fick en liten inblick i restaurangen så vände vi på klacken och gick tillbaka till bilen. Det måste ha varit någon konferens eller likande, himla opraktiskt med den där konferensverksamheten i samma byggnad... Det blev hur som helst max idag och ingen är ju gladare än jag när jag får äta på max! Det blir så sällan sedan vi flyttade ut till skogs.


Jag och Jimmy satte oss i bilen och väntade på Mats som kom lite på efterkälken. Jimmy satte sig i baksätet och jag i passagerarstolen. När Mats kom ut så gick han raka vägen fram till förarsidan och hoppade in. Jimmy satt i baksätet och nynnade på någon irriterande låt. Jag började disskutera våran nya brevlåda som jag köpt med en stressad Mats. "Vart tog Jimmy vägen då, jag såg att han tog sin bil" Jag tittade på honom för att se om han var seriös. Jag tyckte att det var en konstig fråga eftersom att Jimmy satt och sjöng i baksätet. "Men, åkte han eller" Undrade han igen. Jimmy satte sin hand på Mats axel. Mats ansiktsuttryck var helt klart värt en slant och det skriket, det skriket! Han hade luvan på sig och såg inte åt sidorna och Jimmy hade faktiktiskt flyttat på sin bil innan vi hoppade in i opeln.

Jimmy och Mats

Ikväll ska Mats på pubafton på banken och jag ska bara vara hemma och mysa. Det är mycket bra på tv ikväll så jag ska nog klara mig. Senare ikväll så fortsätter vi nog vårat desperate housewivesmaraton i sängen. I morgon ska jag och Fia ha filmkväll hemma hos dom. Micke åker till Norge ikväll så det blir bara just us girls! Och Sebbe så klart.

My love and me

Nä, nu ska jag ringa några samtal men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort


Over and out

Kommentarer
Postat av: mina

God eftermiddag..Skönt att du med fick en jul känsla :) Ha en skön onsdag.kram

2009-11-25 @ 13:32:41
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Karin

varken kolsvart eller jättebrunt, det är en vanlig brun färg:) ser nog rätt mörkt ut på vissa bilder bara..

2009-11-25 @ 13:40:05
URL: http://Karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0