"Men gud"

Cum grano salis
Med en nypa salt


Lördagmorgon och tro det eller ej, en gnutta sol! Jo det är säkert. Idag var solen så stark att den hade ork att sträcka en av sina underbara strålar ända till Norrbotten.

Så fort jag har lyckats baxa upp Mats från sängen så blir det en stadssväng. Efter det tänkte vi åka förbi Jessia och Markus en sväng. Vi ska även hinna till Buddbyn innan det är dags att åka hem och börja göra sig i ordning för middagen, just det f*n jag måste komma ihåg att köpa vin när vi är i stan så jag har något att ta med mig. Jag kan sätta en slant på att jag kommer att glömma det.

 

Jag pratade nyss med Toby. Han berättade om sin vecka och att det hade varit någon slags fest i torsdgas. Jag frågade honom vart i hela norden man går ut på en torsdag? "Ja, cleo eller Allstar är det väl nu?" Jaha, ja det är klart jag är ju van att bo i Boden där INGET har öppet med undantag från fredag och lördag. "Ja du Toby, jag är ju van att bo där det är mörkt och statoil stänger klockan 21.00" "Men gud!"


Nä, nu är det hög tid att göra sig redo men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort


Over and out



Kommentarer
Postat av: julia

riktigt fin blogg! ;'D

2009-11-21 @ 12:17:41
URL: http://blomgreen.blogg.se/
Postat av: h a i d i s -

Hallådär! :)

Vad ska/har du hittat på idag?^^ hihi

2009-11-21 @ 16:23:22
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0