Menande

Dei gratia
Med Guds nåde


Nu är det arbete, jag kom just in på kontoret. Ingen chef så långt ögat kan nå och det kan väl vara lika bra eftersom att jag egentligen inte ska börja till lunch utan till morgonkaffet. Men det har väl ingen betydelse, jag hinner ändå det jag ska. Idag är det "bråka med skatteverket" som står på schemat.

Jo just det. Jag skulle ju återkomma med information om hur det gick med middagen igår. Mats upptäckte faktiskt att han inte fick någon mat. Efter att ha traskat menande fram och tillbaka framför tvn ett tag så tog han saken i egna händer och gick till köket och letade fram rester från frysen som han värmde upp. Så på sätt och vis så kan man säga att han lagade middag igår.

Nä, nu ska jag ta en rök men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort

 

 

Over and out

 


Kommentarer
Postat av: Madde

Kikar in och önskar dig en fin dag!

2009-11-25 @ 12:26:36
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0