My new shoes

Curriculum vitae
Levnadhistoria


Jaha då var det måndag då. Det är nog första måndagen på länge som jag välkomnar med öppna armar. Idag känns allt som vanligt igen och det är en så otroligt skön känsla. Precis allt skulle ju krångla på jobbet idag så att jag har varit tvungen att ringa runt och fixa och gorma med olika personer. Jag kan säga att det finns ju inget väredfullare än bra support. *Dagens ros* till PriRama AB!

 

I helgen så har jag lyckats bestämma mig för vilka skor jag skulle köpa på Nelly.com och det blev dessa som just i detta nu är på väg hem till min garderob.

När jag anser mig klar här på kontoret så ska jag åka hem och städa. Det behövs faktiskt på riktigt nu, jag kände skräp under fötterna när jag steg upp barfota i morse *hemska känsla* sedan blir det väl en prommis ikväll, vi har haft semester från det under helgen så nu måste vi gå extra långt idag för att sona våra synder.

Nä, nu ska jag jobba vidare här men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0