Pulpa

Cuisvis homine est errare
Att fela är mänskligt


Då börjar fredgasmyset att lida mot sitt oundvikliga slut. Reza åkte ut från Idol, jag hade önskat bort Erik av dom två men strunt samma. Alla som var kvar nu är ju bra. Cirkus Möller såg vi ju också i vanlig ordning, alltså Sean Banan regerar ju! Extra bra idag också *skrattar till jag dog* Kräftkalaset blev som planerat av, riktigt trevligt det också. Ulf och Jimmy åkte för en stund sedan.

Ulf, Jimmy och Mats mitt i kräfkalaset



Nu var det även hög tid för kloklippning och det är ju aldrig roligt tycker Lok.

Man ska ju klippa så pass mycket att man kan skymta pulpan inne i klon och i början så tyckte jag att det var så himla obehagligt med hans svarta klor, det kan ju vara lite svårt att se pulpan på hundar med svarta klor men bara man lär sig så. Loks pulpor är ljust grå.




När man är klar så får man ett litet ben för att man har varit så duktig fast det är så hilma läskigt


Nä, nu ska jag krypa upp i soffan ett tag med min man men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort

 

 

Over and out

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0