Till att börja med

Cum tacent, clamant
När de tiger, ropar de


God morgon! Om ni undrar varför jag inte har bloggat någonting idag så är det därför att jag inte levde när jag vaknade. Det där med att vi nu under våran nyktra period bara skulle ta ett glas vin igår och därför kunna bortse ifrån det lilla alkoholintaget, det tar jag tillbaka. Det blev blev inte bara två glas utan två flaskor vin (till att börja med) Usch, att man aldrig lär sig. Idag har det med andra ord varit soffläge. Jag fundrar på att krypa tillbaka in i min grotta och försöka få denna dag så långt bort från mig som möjligt.

 

Nu kom Mats precis hem, han har varit hos pappa och hämtat hem Lok. Mysigt att få hem sin lilla kille, jag behöver en kram av honom idag känner jag. I morgon blir det jobb som vanligt och lite småhandlingar.

 

Nä, nu ska jag se klart filmen på 4an, j*vligt bra faktiskt men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

 

 

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0