Transformerad sololja

De nihilo nihil
Av intet blir intet


Åååå vad jag blir förbannad. Nu har jag stått ute i gäststugan med röven i vädret i en halvtimme och letat efter en filmj*vel som vi har haft hur länge som helst. Den har alltid dykt upp när man letat efter något bra att se men nu idag, när vi för första gången hade lust att se den... Tror ni att den finns då? Nej, jag lovar spårlöst försvunnen. Varför är det alltid så här? Det slår ju aldrig fel! !?*%=#(/#&%!!!

 

Det är transformers som jag för ett sådant liv över. Säkert helt i onödan men ändå. Äger jag den och vill se den, då SKA den finnas där jag såg den sist!!!!!


Förutom att vara arg över saker som jag inte kan göra någonting åt så har jag varit på promenad, varit ut och ätit middag med Mats och öppnad en hög med räkningar. Det är tur att det är ganska jämt mellan smärta och det goda i min lilla vardag.

När jag var och städade i min låda med "andvänder inte så oftasaker" Så hittade jag en flaska sololja. Jag fick sådana svåra cravings efter sommar och sol. Jag måste försöka ta mig till varmare breddgrader innan jag deppar ihop. Jag är inte gjord för kyla och mörker, jag fungerar inte som jag ska.



Nä nu ska jag söka vidare efter Transformersfilmen, skam den som ger sig. Men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out

 


Kommentarer
Postat av: Margareta.Svedberg

hoppas du hittade filmen läser din o sofias blogg dagligen,ni är så duktiga på att skriva kram Margareta

2009-11-24 @ 08:29:30
Postat av: Margareta.Svedberg

hoppas du hittade filmen läser din o sofias blogg dagligen,ni är så duktiga på att skriva kram Margareta

2009-11-24 @ 08:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0