Två flugor i en smäll

Cras amet qui numquam amevit quiqua amet cras amevit.
Låt honom som aldrig förr har älskat älska i morgon, och låt också honom som har älskat, älska i morgon


Nu är jag klar med jobbet. Jag upptäckte dock till min stora fasa att en viktig mapp har kommit bort i dataflytten. Ajajaj, det måste åtgärdas snarast annars går det inte att göra lönerna och det börjar ju som närma sig kan man ju säga. Inte för att det är någon som har lämnat in sin reseräkning ännu. bara dom timanställda, dom är alltid så duktiga. Nu blir det soffan och en kopp grönt te.

Så här blev nagellacket som jag köpte igår, fint va?

Jag har även hittat en klänning till dopet. Jag har inte bestämt mig helt säkert men det känns som att den skulle kunna passa ganska bra. Den ljusa och sedan så kan jag köpa den blåa också, den var så fin med bältet.

 
Båda två från HM.



Jag såg en jättesöt klänning på Melba.se också, kanske något för sommar 2010?

Yalia dress

Nä, nu ska jag se vad man skulle ha hittat på till middag i dag men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out



Kommentarer
Postat av: Jenny

snyggt nagellack och fina klänningar, gillar speciellt den blåa :)

2009-11-20 @ 12:38:41
URL: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0