Uggly

Decrepitus
Utlevad, ålderstrött


kom precis in efter en härlig kvällspromenad nu. Lagom till UB börjar. Vi har inte hunnit få i oss någon middag ännu och jag känner att hag börjar bli i ganska stort behov av mat. Men jag tänkte prova på ett experiment idag. Jag ska helt enkelt inte laga någon mat idag, jag tänkte se om Mats alls märker det och om han i så fall kommer att försöka sig på att lösa problemet, återkommer senare med information hur det gick med den saken.

 

Alltså, det här med inbrottsnissarna.. Jag kan inte riktigt släppa det. JAG HAR JU BLIVIT RÅNAD! Eller, ja... nästan i alla fall! Nu törs jag inte vara själv hemma.. Mats får inte åka bort och jobba! Då kommer han inte att tjäna några pengar. Tjänar han inga pengar kan han inte tanka min bil och kan han inte tanka min bil så kan inte jag åka till jobbet. Då får förmodligen inte jag heller några pengar och får ingen av oss några pengar så kan vi inte betala huset och kan vi inte det så måste vi flytta! Och ja, om vi flyttar härifrån så är ju problemet kind of solve!... Hur ska detta sluta!

I morgon tänkte jag handla lite julklappar. Det kanske dock är bland dom sämsta idéerna jag har haft på dessa 23 år eftersom att det är den 25e och löning i morgon... Förmodligen är det fler än jag som har kommit på att det börjar vara dags att köpa julklappar... Jag får passa på medan alla andra är på jobbet! Vilken dag betalas socialbidrag ut måntro? I går kom Kickskatalogen hem i brevlådan med tillhörande rabattkuponger och checkar. Jag såg att man får köpa 3 stycken "mavala, minilack" för 99:- och dessa lack är de jag använder mig mest av. Det är helt okej kvalité och så pass billiga så att det känns ok att bara använda dom några gånger innan man tröttnar på färgen och slänger bort dom

club_mavala_150x150
kicks.se


Nä nu ska jag skynda mig till tvn innan Uggly Betty hinner hitta på allt för mycket utan mig men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort

 

 

Over and out

 

 

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

va gör du då?

2009-11-24 @ 21:17:46
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: Tobias

Ja såklart jag ser Stieg Larsson filmerna :) du med? längtar tills upplösningen :D

2009-11-24 @ 22:09:24
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Hehe okej, den andra filmen är asbra :D såg den dock före den första, haha

2009-11-24 @ 22:57:19
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Jag vet inte, blev bara så :D haha



Ja du får se den!

2009-11-24 @ 23:03:55
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anonym

synd du inte gick vidare i dagens blogg. men kommer måååånga fler :) lägg gärna till mig på bloglovin så missar du dom inte ;)

2009-11-24 @ 23:25:56
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Moa

var länge sen jag var här nu och ser att du gjort om bloggen lite, det var en riktigt härlig bröllops bild :D

2009-11-25 @ 09:00:19
URL: http://moanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0