Årets största

Bellaque matribus detestata.
Det av mödrar avskydda kriget.

Usch... Jag undrar om jag får köra ännu? Lördagen blev blöt, rentav dyngsur. Det började med middag hos pappa sedan gick vi ner till Jimmy vid 22.30 och sedan in till stan. Där blev det Allstar, Cleo och Allstar igen. Vi hade en mycket trevlig kväll och träffade en massa roliga vänner. Jag ser inte fram emot årets största fest nästa helg men man har ju fem dagar att hinna återhämta sig på.

Oskar, Simon och Jimmy

Jag och Madde på Allstar

Madde&Jag

Nu sitter jag på kontoret och vi har precis ätit lunch på Örnvik. Jag tror att jag snart börjar åka hemåt. Undra vad Fian har för sig. Vi har planerat att ses i flera, flera dagar men har som aldrig riktigt fått det att funka. Ny vecka nya försök. Ikväll skulle Jessica och Markus ut till Mörön. Jag tänkte följa och titta på mopsar men ikväll orkar jag f*n inte göra något alls! Jag ska tvätta och städa när jag kommer hem. Sedan tänker jag långtidsparkera på soffan. Det är säkert en massa bra skräptv att ligga och slötitta på. Snart kommer väl "Johan Falkfilmerna" ut också, dom sista två. F*n vad nice det hade varit om det var idag. 4/11 tyckte jag Fia sa. Det lät länge, kanske hörde fel.

 

Nä, nu ska jag fortsätta jobba men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

 

 

Over and out

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0