Min make kan vara en robot

Aurora Musis amica.
Gryningen är musernas vän. (Morgonstund har guld i mund.)

Måndag och ny vecka. Har kommit till kontoret för ett tag sedan. Jag har börjat undra om Mats har tecknat någon hemlig livförsäkring på mig som han knallar och betalar in på när han vägrar att byta till vinterdäck på min bil. Det skjuts bara på framtiden hela tiden.

Helgen har varit mycket bra. Fredag blev det fredagsmys som vanligt. Fredag har blivit min nya favoritdag. En god middag och sedan Idol med min fina make. Jag är så otroligt lyckligt lottad som har träffat honom och fått han till min egen. Jag börjar misstänka att Mats är en robot som något litet team med karlar har konstruerat ihop som den perfekta mannen och skickat ut i allmänheten för att testa om kvinnor någonsin blir nöjda. Och då kan jag säga er att HAHA Jag är supernöjd.

På lördagen så blev vi bjuden på middag hos Erik och Sandra. Där fick vi en ny rätt som jag aldrig någonsin har smakat förut och det var supergott. Sedan åkte vi hem till oss och tog en drink. Jimmy och Madde kom också förbi. Vi hade tänkt basta men har skjutit på det till någon kväll i veckan istället.

På onsdag ska jag nog följa med Jessica till Mörön och titta på mopsar. Om jag nu får vara ledig vill säga. och på torsdag så ska jag nog träffa Jessica då med. I veckan ska jag även träffa min kusin som jag aldrig har träffat förut. Jag var helt omedveten om hennes existens till alldeles nyligen. Så det ska som ni förstår bli väldigt spännande.

Nä, nu ska jag se om det finns något ätbart här på kontoret men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0