Så j*vla bra!

Ave Caesar,morituri te salutant
Hell dig Caesar, de åt döden vigda hälsa dig. (Gladiatorernas hälsning när de tågade in på arenan)

Nu har veckan rullat igång igen. Helgen har vi spenderat i Övik. Det var supermysigt och en massa god mat som vanligt. Det blev en stadsrunda p lördagen och Gina har nyöppnat där i deras galleria. Det var dock mest en plåga att gå runt där inne och se allt fint. (helt andra saker än i Luleå) och vara förmögen i klass med en kyrkråtta. Det var lite tufft men det som inte dödar, det härdar.

Igår var Jessica och Markus och hälsade på. Erik och Sandra tittade också förbi på lite fika. Idag ska jag träffa min kusin. Gud vad spännande det ska bli. Jag har ju som sagt aldrig träffat henne förut. Jag visste inte ens att hon fanns, men idag ska vi ses.

På torsdag kommer min farbror som bor i Stockholm upp på besök. Han stannar till på söndag och jag hoppas att det blir att hitta på en massa roliga grejer med honom. Vi hade tänkt gå ut och öla lite i Luleå på fredag men nu har han varit sjuk så om han kunde förtära alkohol eller ej är väl osett. Rolig kommer helgen garanterat ändå att bli. Det blir säkert middag hos pappa någon av dagarna. Så brukar det i alla fall vara.

Imorrn ska jag träna med Jessica, jag känner mig lite orolig. Träning har aldrig fört något gott med sig. Man blir bara skadad eller sjuk men nu har jag ju lovat och det blir nog kul. När man är två blir ju allt genast roligare.

Vi har fått låna "Johan Falkfilmerna" av Sandra och Erik. Dom var så j*vla bra. Som Beck, Wallander mf fast mycket råare. Dom rekomenderar jag alla att se. Det är 6 filmer i denna "serie" Vi har fått låna dom 4 som har kommit ut och har en kvar att se. Ojojoj vad jag längar till dom andra två kommer ut. 
     
Bilder från Google

Nä, nu ska jag åka och handla lite märkpennor, miniräknare och dylikt till kontoret men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0