Sailor Moon

Benedictus qui venit in nomine Domini.
Välsignad vare han som kommer i Herrens namn

Nu har jag varit iväg med Fia på hemlisen. Hon har klippt sig. KORT! Jag trodde fan att hon skulle banga men hon vad modig och det var tur det för det blev skitsnyggt!

Igår var jag som sagt hos Fia och Micke i princip hela dagen och fick några fina bilder där också.







Jag kom just till kontoret och om ett tag ska jag åka in till stan och träffa Fia och Sandra. Jag har kommit på vad jag ska vara nu. Sailor Moon får det bli. Eller något i den stilen i alla fall. Jag är ju inte speciellt blond. Men Sailor Moon efter en makeover då! Jag såg en sminkning på Fokis blogg och fick idén därifrån.

Nä, nu ska jag lägga in lite fakturor på betalning men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0