Tvslav

Aut Caesar, aut nihil
Antingen Caesar eller inget.

Nu är jag äntligen klar med avstämningen av september. Gud så skönt och allt stämde precis som det skulle. Jag blir lika lycklig varje gång det gör det och man slipper börja gräva och leta vart det felar. Jag har även fått på vinterdäck på bilen idag så nu ska jag nog klara vinterkörningen också.

 

Ikväll skulle det bli bastu med Erik och Sandra. Vi får se om vi hinner. Dom skulle fram och tillbaka till haparanda nu först så vi får väl se vad klockan har hunnit bli när dom är tillbaka på hemmaplan igen. Och ikväll är det ju Desperate Housewives. Lycka!


och i morgon Grey´s anatomy.

Jag är en riktig tvslav! och det känns så fint när hösten är här och alla livsviktiga serier börjar sändas igen. Det börjar på tal om serier vara hög tid för ett nytt GGavsnitt med för det krävs även Fia för att allt ska vara som det ska och henne har jag inte sett röken av på länge. Jaja det ordnar sig.

Nä, nu ska jag gå ut med hunden men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0