Vapendragare

Beatus ille qui procul negotiis
Lycklig den fjärran från offentlighet

Nu har jag fått hem min slagna hjälte. Dom var lite mör men humöret var ändå på topp när dom kom utvinglande från planet. Ikväll ska min älskade make bjuda mig på romantisk middag på panelen. Det ska verkligen bli supermysigt, det var så längesedan vi var där också. Sedan blir det att åka hem till soffan och mysa tror jag. I morgon blir det middag hos pappa och eventuellt utgång efter det. Men dom här partyprissarna kanske har fått vad dom tål. Det får morgondagen utvisa.

 

Jag har bakat bröd också. En riktigt nyttig variant. Det heter till och med hälsobröd och det innehåller då allt från den där nyttiga hyllan i butiken som man bara kan hitta. Supergott med avokado på. (Jessicas specialare som jag kallar det)

   
Det ska bli otroligt kul att åka med Sandra på offroadtävlingen i morgon. Lilla Lok ska också få följa med och grisa ner sig ordenligt i leran så att han någon gång blir nog skitig för att baxa in i duschen. Jag hade allvarliga planer på det i tisdags efter att han lekt med min kusins hund i sandtaget på Arcus men han hade som gått till sig när vi kom hem så jag sköt det på framtiden.

F*n va kul det ska bli med denna efterlängtade halloween. Bara en vecka kvar nu. Inte för att jag är redo på något sätt eller vis. Jag som tjatat på alla att dom är så sega och att dom måste fixa något att ha på sig. Nu är ju det gjort men nu är det ju jag som står här och har inte en aning om vad jag ska föreställa på den stora dagen D! Jag fixar det till veckan. Allt i sista sekunden som vanligt. Det blir bäst så. Min käre vän och vapendragare Cilla ska också komma till Jimmy på halloween. Vi ses alldeles för sällan nu för tiden tyvärr. Men det ska det snart bli ändring på, det känner ja på mig. Och att Fia och Micke skulle komma det var jag inte alls beredd på men blev naturligtvis otroligt glad över det. Gud så j*vla kul att festa med Fia igen. Det var inte igår.

Lilla Lok, lycklig över sin boll och den lilla snön som nu kommit.


Nä, nu ska jag ringa Fia och höra vad hon har för sig men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

 

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0