Delikatesser

Amantium irae, amoris integratio est.
De älskandes vrede är vad som binder kärleken samman

Jag har de senaste dagarna totalt glömt bort att jag har en blogg att sköta... I lördags kom Mats hem igen, vi har grejet på med att hänga upp hyllor och krokar och lampor mm.. Jag och Toby var ju på IKEA i torsdags så det fanns ju en hel del saker att ta i tu med. Jag har även slipat och grundmålat ena hyllan som jag köpte där och hade väl tänkt få den målad nu vilken dag som helst. Jag vet egentligen inte vad jag väntar på men snart är jag nog mogen.


Igår var jag, Sandra och Lok ut med fyrhjulingarna i skogen på en ordentlig sväng. Mitt efter vägen så träffade vi min farmor också. Gode snopen jag blev! Lok blev dock lite besviken då denna vandrande matmaskin inte denna gången hade fickorna fulla av delikatesser.


Nä, nu ska jag ta en dusch och börja göra mig redo för arbete. Ska skjutsa förbi Sandra till hennes jobb också idag. men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


 

Over and out

 


Kommentarer
Postat av: jessica

tjo!

Skulle vi ses nå i veckan? =) hade vart nice med en skogspromenad så aina o lok fick busa lite:)

Så himla skönt ute nu när det är lite små kallt;)

2009-09-15 @ 13:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0