Jag har sett nakenbilder på dig på nätet!

Alea iacta est
Tärningen är kastad.

Nu har vi just sett klart två filmer... den första minns jag inte vad den hette men den var jävligt skum i alla fall... den andra "Burn after reading" var också jäkligt märklig men rolig på sina sätt. Det blir att sova hos mamma ikväll, det blev så sent. Jag och lilla Lokgrisen.


I morgon är det kontoret och lite mathandling som står på agendan, annars inga större planer. Det ser ut att kunna bli IKEA på tisdag men man får väl se vad som hinner komma emellan så det får skjutas på framtiden.


Igår fick jag ett roligt sms där det stod "Jag har sett nakenbilder på dig på nätet :O" om man bläddrade ner en bra bit så stod det sedan något i stil med att "en smart person skulle ha läst hela smset, skicka detta vidare till alla i din telefonbok för att se reaktionerna" Jag gick på det big time och av alla de som jag valde att skicka vidare till var det typ 3 utav 30 som hade varit smart nog att bläddra ner. Hus som helst, det blev ju rätt många roliga svar. Några av mina favoriter var:

- Jaså, gillade du vad du såg?

- Stackars dig!

- Jaha, ja jag vet att det finns.

Nä, nu är det dags att eskortera min lilla loppcirkus till någon lämplig buske för en kvällskiss men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0