Japansk

Aqua vitae
Livets vatten.

Idag har Mats blåst upp till Kiruna och blir borta till i morgon någon gång. Ikväll är det väl Idol och är det nu det så är det då det jag kommer att sysselsätta mig med. Jag ska nog kanske förbi till Fia också en sväng. Vi ska färga ögonbrynen och fransarna. Jag var dit igår också. Vi var en sväng till Boden och Fia, första gången hon lämnade ifrån sig lilla Sebastian men det gick bra, hon var duktig. Sedan blev det långpromenad i byn med vagnen och alla hundarna.

Baby Sebastian


Kolla det här är roligt. "Japansk ögonkontroll"















Om du inte kan se någonting så dra i yttre ögonvrårna så att du får sneda ögon (som om du vore asiat). Fortsätt dra tills ögonen är nästan stängda… det fungerar. 

Nä, nu ska jag börja med lite lunch och utfodra djuren men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0