Kvinnor beklagar sig ofta

Amor patriae nostra lex
Kärleken till fosterlandet är vår lag!

Nu blev jag precis klar med avstämningen inför styrelsemötet i morgoneftermiddag. Gud vad skönt. Jag jobbar på hemmaplan idag, har som gjort det till en vana att göra avstämningen här hemma. Finns mer bordsyta här för alla olia pappershögar, det slutar ändå alltid med att det även ligger högvis meg papper på mattan under bordet.

Igår var jag, Jessica, hundarna och baby Wille ute i skogen här i byn ett tag. Sedan åkte vi mot Luleå och mötte upp Cilla. Vi blev hos Jessica hela kvällen där det blev middag, idol och annat trevligt. på lördag kommer Jessica, Markus och Wille hit. Grabbarna skulle visst starta bastun vid två lät det som. Jajja då lär vi ju ha dom i säng innan middagen i alla fall. På fredag blir det fredagsmys med tacos och film här hemma. Jag, den underbaraste mannen i världen och våra små pälsgrabbar. Det finns inget bättre än en hemmakväll med alla mina pojkar.

Nä, nu ska jag åka till Boden och göra bort lite ärenden. Blir nog att åka till Fia i eftermiddag. Baby Sebastian är fortfarande sjuk så dom har utegångsförbud men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.

 

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0