Livet är kort

Ars longa, vita brevis
Konsten är lång, livet kort

Idag är det premiär för Greys Anatomy. Det är det väl ingen som har missat? och nästa vecka drar Desperate Housewives igång igen. Det är väl det enda positiva med att den här eländiga mörkerperioden har tagit sin början och gjort slut på allt varmt och ljust.

Sitter på kontoret med grabbarna grus och har fakturerat lite. Jag ska på ett möte efter lunch och sedan ska jag till Sunderbyn med Lok. Vi ska som sagt träna budföring idag. Jag har egentligen ingen aning om vad detta innebär men jag har fått det ganska utförligt förklarat för mig.

I morgon är det ääääääääntligen dags för IKEA! Jag hoppas bara att Toby har blivit frisk så att han orkar följa med mig. Det är nog bäst att jag åker förbi där med lite vitaminer och vitlök i eftermiddag för att vara på den säkra sidan.

Nä, nu ska jag sätta näsan i bokföringen men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Theresa Niemi

tack för de tipset! var tvungen o tanka hem ett desperate avsnitt efter jag läst att dom börjat göra nya. :)

2009-10-02 @ 09:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0