Svenska Hollywoodfruar

Amorosus semper est timorosus
Den man älskar den fruktar man

Veckan har rivit igång i rasande fart som vanligt. Nu är det redan tisdag, var det någon som han med att det var måndag igår. Men en sak kommer jag ihåg från gårdagen och det är "Svenska Hollywoodfruar" Jag tycker att programmet är helt sjukt underhållande. Det är för mig otroligt fascinerande att se folk som tagit sig till den absoluta toppen från egentligen inget annat startfält än du och jag. Jag struntar i om de har legat, jobbat eller tagit sig dit på en räkmacka. Alla sätt som fungerar är bra sätt och förmodligen värt. Nä, respekt helt enkelt.

Ikväll är det äntligen Idol, vilket lidande det är under helgerna då detta genialiska program tar ledigt. Men nu är det äntligen dags igen. Ladda popcornskålen. Ikväll gäller det! Jag har ju som bekant också fastnat i BigBrother som visas i repris från 2003 på TV400 om kvällarna. Det är sista kvällen ikväll. En otrolig lättnad så att jag kan få tillbaka min normala dygnsrytm då detta visas väldigt sent om kvällarna. Då sover resten av min lilla familj och jag sitter själv kvar i soffan med trötta tefatsögon och tittar på när dom rapar, äter, sover och leker lekar. JAG VET men jag kan inte sluta!

Nä, nu ska jag jobba lite. Fylla i en lunta papper från Statistiska centralbyrån, KUL! men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0