Underbara helg

Arbiter elegantiarum
Domare i smakfrågor.

Måndag och arbete. Gud vad underbart! Jag älskar verkligen måndagar. *höhö* Helgen har varit den bästa på länge. På fredagen så kom Mats pappa på besök. Vi åt mat, och sedan tog dom en bastu och några öl. På lördagen var jag och Mats och flängde runt och hade det jättetrevligt, sedan kom Jimmy och Madde på middag, vi drack lite vin och öl. Sedan kom Ulf, Jesscia, Markus och baby Wille också ut. Ida ringde mig senare på kvällen och frågade om jag inte kunde komma till Råne, det var hundra år sedan så jag var inte svårövertalad. Hela gänget följde och skjutsade mig. Det vart lite fest på bageriet och sedan var det Rånepuben. Jag hade som alltid så sjukt kul där. Kul att träffa alla man inte sett på länge. Sedan när jag kom hem så hade gästerna åkt och Mats satt och spelade guitar hero. Vi delade på en pizzabit och kröp sedan ner i sängen. Där blev vi kvar till lunchtid på söndagen. Sedan bjöd vi Mats kusin Ulf på middag och kollade film.

I veckan blir det inget speciellt. Ikväll har jag ett seminarium på universitetet och i slutet av veckan tänkte jag att jag skulle ta mig till Ikea. Vet vara inte riktigt vem jag ska plåga. Jag funderar på Toby eller Mats kusin, får väl se vem som är mest medgörlig när det kommer till kritan.

Nä, nu ska jag hämta upp lite lunch och åka till Jessica men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.


Over and out


Kommentarer
Postat av: Malin Lundqvist

Vad ska du ha för roligt ifrån ikea? =D=D

2009-09-28 @ 12:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0