K*khuvud

Amantes sunt amentes!
Förälskade människor är galna!

Fredag, fy f*n va fint det klingar i mina öron. Jag har just återvänt till den trygga byn från den stora staden. Hur stor den är kan vi diskutera en annan gång. Jag hade en klirrande påse med mig hem idag och hoppas på att få användning av innehållet. Hur det blir med den saken återstår att se men så länge det finns öl finns det hopp. Jag har ordnat med färdtjänst och hundvakt så jag har ju halva inne. Vart jag ska har jag dock ingen koll på jag lämnar hela makten åt Theresa hon brukar styra upp saker helt i min smak.

Igår blev middagen en korvring för mig, Erik och Lok. Vi åkte ut i skogen och sparkade igång en brasa eller ja, det var väl Erik mer än vi som stod för den pyromaniska biten. Jag Lok gjorde bara det vi gör bäst. Där satt vi ensamma och övergivna i en kall skog medan våra älskade utförde arbeten av olika slag på annat håll.
Men trevligt var det och som Erik sa "perfekt middag, utan disk"

I morgon låter det som att min älgjägare ska komma hem. Jag pratade just med honom och hörde hans farmor i bakgrunden. Jag tog till fället i akt. "skithög, k*khuvud, tönt, mongo Haha who´s my bitch? Det ända han kom sig för att säga var "khrmf... hörru du... det här ska du få igen för *garv*" Haha jag tvivlar inte alls på det men det var så lätt värt.

nä, nu ska jag slå igång frysen ute i Bodan tills Mats kommer hem med kött, fisk, bär och bröd från lappmarkerna men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.



Over and out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0