Gråter i ett hörn

In magnis et voluisse sat est
I stora dåd är det nog att en gång ha velat


Hej gott folk, det var inte igår! Jag har haft det lite kämpigt sista tiden och därför inte haft ork att datorisera så överdrivet mycket. Jag har bland annat blivit ett år visare. Det tog ju en del på krafterna förstås, men det stora bekymret har varit mitt stora intresse och behov av nikotin. Det skulle visa sig komma lite i vägen för mig när jag skulle sluta röka. Låg jag inte och skakade av abstinens så satt jag och grinade i något hörn. Jag gråter efter mina saknade cigaretter en stund varje dag men skam den som ger sig, JAG bestämmer över min kropp och vad jag ska stoppa i den! Idag är det 11 dygn sedan jag tog ett bloss, det har några gånger känts som att man ser ljuset i tunneln men då har det alltid kommit ett bakslag strax efter! Men nu kan det väl bara bli lättare!?  
 
google bild

Annars har det faktiskt inte hänt så mycket. I helgen så var vi och grillade med Sandra och Erik och sedan vart vi bjudna på grillfest hos Jimmy och Sandra. En mycket trevlig helg har det vart. Jimmy och Sandra har då börjat få till det riktigt mysigt med alla sina grejer och sista flyttlasset till byn går nog i veckan. På torsdag så åker vi upp till Kvikkjokk och blir där till söndag. Årets sista skotersväng, om det nu finns nog med snö kvar. Sedan blir det väl majbrasa, bastu, öl och en massa annat smått och gott.

Nä nu ska jag skriva ut de sista flygbiljetterna, nu är det bokat och klart. Gotland 13-21 maj! Äntligen, jag har bara längtat hela livet! men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är så j*vla duktig, vet du det! :)

Och jag har faktiskt skrivit ett blogginlägg tillslut :P



2010-04-26 @ 12:08:32
URL: http://sandriks.blogg.se/
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Du är så duktig!



Keep going strong my friend! <3

2010-04-26 @ 13:40:23
URL: http://tobys.se
Postat av: Anonym

Hej! Den blommiga är från www.modeklanningar.se och den andra från www.ebay.com :)



Jo vi får ses nästa vecka istället.

Ha de gott i kvikkjokk!

2010-04-28 @ 19:36:30
URL: http://jessicabvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0