The Garden Collection

In fidem
Till bekräftelse

Då var det onsdag och arbetsveckan är inne på sin andra dag. Det blev en rätt mjuk och lugn start igår. Sedan blev det lunch med Sandra på panelen och efter det så strosade vi runt på stan en sväng, kollade i den nya gallerian och självklart besökte vi Boden allra försa och nyöppnade H&M. Där blev det en del investeringar, jag köpte bland annat en jättesöt klänning ur "The Garden Collection".

Bild från hm.com

Idag sitter jag på kontoret och funderar på att göra månadens avstämning men jag tror jag skjuter lite på det för säkerhetsskull så att jag inte missar några viktiga papper som har halkat efter lite. När jag kommer hem ska jag försöka läsa en massa. Känns som att jag har halkat efter en smula i naturkunskapen och så kan vi ju inte ha det. Men det är så typiskt det, jag fick väldigt fina betyg på labbrapporten och har nu även skickat in den andra. Då blir man kaxig och lutar sig tillbaka, farligt farligt.... En promenad hade också varit skönt, vi pratade då om det igår jag och Sandra.

Lite bilder från påsken

Jag är tjurig och pimplar varje år (har aldrig fått någon fisk)

Mats försökte en stund han också men ingen större lycka där heller.

Jeppe hade större fiskelycka.



Mats som tvättar skotrarna.

Nä, nu ska jag jobba lite men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort.



Over and out

Kommentarer
Postat av: Sandra Olsson

Jättesöt klänning :)

2010-04-07 @ 12:51:54
Postat av: sofia

Dina vann dom var helt klart billigast på v50, men det behövs inte längre eftersom vi köpte en ny bil idag=)

2010-04-09 @ 18:19:45
URL: http://tillbyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0