Skogens konung

Inquietum est cor nostrum, donec requiescat in te
Vårt hjärta är oroligt, tills det finner frid i dig

Idag är det en helt vanlig dag på kontoret. Jag sitter här med chefen och planerar lite inför veckan och dess arbete. Det gäller att ha allt på det klara nu för nästa veckan är jag helt för mig själv här när hela styrkan ska åka iväg upp till fjälls och smyga på skogens konung.

Jag har blivit bjuden på lunch hos Jessica så dit ska jag pipa iväg snart. Hon bor alldeles här i närheten av kontoret så det är ju helt perfekt! Vi hade lite planer på att gå på stan idag också men vi får väl se vad det blir av den här dagen.

Fias lilla son och min gudson Sebastian har ju hunnit fylla 1 år! Det är helt otroligt hur fort det går. Han är ju stora killen nu. Det kommer små ord och steg från den där lilla människan som för ett år sedan inte ens kunde lyfta sitt lilla huvud själv.
Världens finaste kille ♥
Nä, nu ska jag jobba vidare här men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out

Kommentarer
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Men så klart vi ska :) Nej då de har lugnat ned sig, har ju tagit de lugnt nu i två dagar och nu börjar jag bli rastlös :)



Klart vi ska ses på onsdag, för mig går det bra när som :)



Samma för mig och Ivan, vi var så snabba att vi till och med nöjde oss med McDonalds... de känns som lyx när man äter där typ aldrig! ^^

2010-08-30 @ 17:48:00
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Det låter kanon! Kanske runt 13.00? eller 14.00, tänkte du vara på kontoret innan om någon speciell tid passar extra bra? =)



Låter kanon, säg bara en tid!

2010-08-30 @ 20:30:14
URL: http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0