Sookie och grabbarna

Liberum veto
Ett fritt veto

Gud vad tiden går. Jag hinner knappt med då veckorna byter nummer. I helgen var vi i alla fall på min brors frus 40års fest, det var trevligt med god mat och en massa intressanta människor. Alltid kul att träffa släkt också.

Ingen bejbis ännu, inga tecken på att den skulle börja vara på väg heller. Men det är ju trots allt 2 veckor kvar till beräknad födsel så än kan vi ju få vänta upp till 4-5 veckor, man vet aldrig...

Snön har ju kommit för att stanna verkar det som. Det är ju väldigt lite här dock mot för andra delar av landet. Det är ju lite trist, ska det vara så kan det lika gärna vara ordentligt.

Lok på altanen

Mats fixar en älgstek

 
Fia har lurat oss att börja kolla "True Blood", hon lånade ut de 2 första säsongerna till oss och nu är vi fast. Likt missbrukare stänger vi av världen runt omkring oss varje kväll och kryper upp i soffan för att njuta av denna geniala serie.

Nä, nu ska jag jobba vidare men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort


Over and out

Kommentarer
Postat av: sofia

Ja visste är det bra! finns den ute nån tredje säsong? jag vill se mer! har du fått in fyrhjulingen än då? min e då i varmgaraget nu så jag är redo=) vi måste ut å racea så bäbisen kommer, de är väldigt eftertivit med fyrhjulingar;) för de får inte krock med julfesten då kan jag ju inte koncentrera mig så nu får den faktiskt börja skynda på lite. Hör av dig nån dag då du är redo för en tur i skogen.

2010-12-02 @ 11:34:29
URL: http://tillbyn.blogg.se/
Postat av: Sassa

Åh jaa det är ju dödsbra Trueblood! När vi bodde hos Maggan så fick vi första säsongen av Ronny (han hade hittat den i diket ;D)och faen vad jag har saknat det sen det tog slut avsnitt i datorin. :)

2010-12-02 @ 12:04:50
Postat av: Theresa

Två veckor kvar.. nu är det nära. Det är väl nu man ska gissa på när lill*n kommer till världen :) Så få se.. jag gissar på 20 dec. Och jo hittade inget spår av den gamla väskan, kommer inte ihåg vad den hette heller =/ men såg en sån på mallis då jag var där, så den verkar ju finnas kvar på väskmarknaden!

2010-12-02 @ 13:39:32
Postat av: LonniE

Hej! Jag driver en design blogg där jag har massa gratis designer och säljer även unika designer som man kan beställa. Just nu har jag en tävling där 1 till 3 olika bloggar kan vinna en unik design, missa inte chansen!



http://lonniegrafik.se/2010/december/tavling-vinn-helt-unik-design.html

2010-12-02 @ 14:26:10
URL: http://LonniEGrafik.se/
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Serien är gryyyym! Och blir bara bättre och bättre. :-D

2010-12-02 @ 20:37:01
URL: http://tobys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0