Då var man glad kan jag lova

Gloria in excelsis Deo
Ära vara Gud i höjden


"Hej alla barn nu blir det barnprogram, se nu här var Farbror Frej tar fram... Hej alla barn nu är det barnprogram och titta nu här vad farbror frej tar fram. Två stycken kiwi och en banan, så har vi gjort ett ........."



Nu är jag hemma igen efter en förmiddag på kontoret. Efter det så har jag hunnit handla lite inför helgen och vara in på elgiganten och tittat på digitalkameror. När våran förra gick sönder så fick vi ut en ny på garantin eftersom att våran första hade utgått. Jag gillar inte den här nya så den har åkt ut på blocket med huvudet före. Jag hoppas att någon känner sig sugen på den i alla fall. Det jag stör mig mest på är att det är AA-batterier i den. Jag vill ladda kameran med sladd.

 

Så här ser den som ska säljas ut


Google Bild


Idag blir det nog inte så mycket roligare än tvätt och sånt. Mats städade hela huset igår, dammsög, skurade, städade badrummen. Så det slapp jag ju i alla fall, gud vad skönt! Jag tror jag dog vad skönt det känns att slippa det. Kanske något kul på Tv ikväll, men förmodligen inte. Jag får väl passa på att se någon av mina tjejfilmer som Mats betackat sig från.

 

Inte ett ljud från hemförsäkringen ännu ang ersättning för telefonen. Jag vet inte hur länge sådant brukar ta. Det är första gången jag nyttjar en försäkring. Eller ja, om man inte räknar med Agria när Lok skulle amputera svansen. Då var man glad att man hade en försäkring kan jag lova. Det blev nog dyrt i alla fall.

 

Nä, nu ska jag ta tag i den där tvätten så jag är fri och ledig resten av dagen. Men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort

 

 

Over and out

 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0