Denna dagen, inte ett liv

I tego Arcana Dei
Jag håller guds hemligheter/mysterier


"Denna dagen, inte ett liv. Inte så mycket som en fiskstjärt" Minns ni vem som sa så? Jo, det var alles vår käre farbror Melker.

 

Idag har jag lunchat med Mats, Sandra och Jimmy på panelen. Sedan åkte jag ut till Bälinge och hälsade på min kusin och hennes sambo. Dom hade ett riktigt mysigt hus där alldeles vid vattnet.

Igår så var vi lediga och hemma. Vid tvåtiden kom Sandra och Erik hit. Då fikade vi och kollade lite film. Sedan mot kvällskvisten så gjorde vi oss en sen middag och så blev det ännu en film. Vid elvatiden åkte dom hem och då blev det inte så mycket mer än sängen.

I morgon ska jag träffa Sandra (B2) på stan för lunch och lite shopping. På kvällen ska vi dricka vin och käka ost och kex hos Jimmy. Erik och Sandra skulle komma även dom. Trevlig tradition det här med fredagkvällarna. Byn samlar ihop sig, umgås och har trevligt!

Annars har jag inte en aning om vad som händer i helgen, men det blir nog inte något särskilt skulle jag tro. Lite hemmamys och kanske storheden någon dag. Dit var vi ju så stort på väg hela förra helgen men det blev aldrig av så kanske bättre lycka denna gång.

Nä nu ska jag släppa in den dörrkrafsande hunden men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0