Hot Rod Heart

Id certum est quod certum reddi potest
Det är säkert som kan göras säkert


Då var man hemma i byn igen då. Förmiddagen på kontoret sedan lunch på exotic och shoppingtur med Sandra och Sandra. Sedan lite mathandlig och så hem till byn. Nu ska jag passa på att duscha och vila lite innan Mats kommer hem och det är dags att åka till Jimmy. Sandra och Erik hade visst storhandlat på bolaget, Jimmy och Mats skulle åka och fixa det på vägen hem också. Jag har varit och köpt lite ostar till ikväll också. Vi har även bjudit ner min pappa och Fia och Eriks mamma på ett glas. Risken att dom kommer är väl inte speciellt stor men vem vet, det hade vart trevligt.

 

I morgon vette fåglarna var som händer, något mysigt i alla fall. Jag önskar nästan att hela helgen fortsätter i kylans tecken så vi bara får ligga hemma och mysa med varandra. Men en skoterdag hade ju helt j*vla klart varit fantastiskt det också.

Jag sitter just och lyssnar på John Fogertys - Hot Rod Heart, vilken underbar låt det är!

 

Nä nu ska jag ta tag i det ovannämnda men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort

 

 

Over and out

 


Kommentarer
Postat av: sofia

Men kul mamma blir bjuden men inte jag! jaja då vet man. hoppas ni får det trevligt ikväll iaf.

2010-02-26 @ 17:16:31
URL: http://tillbyn.blogg.se/
Postat av: lin

´heyyyy;) i min blogg skriver jag om cheerleading och om min vardag.. ta gärna en titt :)

(om du inte gillar sån här ''reklam'' som folk säger, så ber jag om ursäkt :/)

2010-02-27 @ 17:15:58
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0