Liten olycka på hemlig adress

Honor est praemium virtutis
Äran är dydgens belöning


Nu är det fredag och man har fått in en fot i helgen, härligt! Än så länge så sitter jag hemma. Jag ska leta fram lite kläder och åka till kontoret nu. Jimmy och Bogge skulle ha ett möte där på förmiddagen så det kändes inte som att det var någon idé att åka dit tidigare. På måndag har vi dock möte allihopa, det är första gången jag ska sitta med. Men nu är det dags för innehållet i detta möte kommer att drabba även mig i allra högsta grad.

Helgplanerna är fortfarande lite oklara, Mats vill bara köra skoter men vädergudarna verkar inte ha tänkt göra det lätt för honom. Kylan kan man väl till viss grad klä sig emot men blir det ner mot -30 så är det inte så kul att fara fram på en skoter, hur mycket kläder man än har försett sig med. Planerna med Jimmy och Sandra är väl också fortfarande rätt oklara. Kanske blir det utgång, kanske blir det bara ett resturangbesök, kanske blir det ett vinglas hemma i soffan, kanske blir det inget alls. 

Jag hittade på tal om Jimmy en märklig bild på honom i mitt lilla arkiv. Det är från sommaren 2008 efter en liten olycka på hemlig adress

Nä, nu ska jag påbörja avresan mot Luleå och kontoret men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort

 

 

Over and out 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0