Månadsbudget

Homo proponit, sed Deus disponit
Människan spår, men gud rår


Jag är hungrig! Det är det värsta jag vet och att frysa förstås, men hunger gör mig som sagt så fruktansvärt elak. Jag sitter här på kontoret med Mats och undrar om jag inte ska åka iväg till statoil och plocka upp någon slags frukost så inte Mats får lida ont. Han kom förresten hem igår kväll så det blev ingen ensamhet alls i veckan. I morgon är det ju fredag igen, gud vad trevligt. Jimmys ex Madde har bjudit mig på födelsedagsfest på lördag men vi hade ju lite planer med Jimmy och Sandra så det är nog bäst att kolla upp det först. Festen skulle i alla fall äga rum på Lotus, där har jag aldrig varit så det skulle faktiskt kunna bli kul. Längesedan jag var ut över huvud taget.

 

Kylan håller för övrigt i sig så det blir troligen ingen skidåkning idag heller. Jag ska på en grej i stan 11.30 och efter det så möter jag väl upp Mats för lunch någonstans. Jag tänkte springa in på H&M och köpa leggings också, jag nöter dessa i en ruskig fart. Det är så illa att jag nästan borde ha en speciell månadsbudget för leggings.

Nä nu ska jag kila men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out


Kommentarer
Postat av: Sofia

Leggings är ju det bästa!! ;)

2010-02-18 @ 11:46:40
URL: http://lindkvistsofia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0