Samma allt

Horas non numero nisi serenas
Timmarna räknar jag inte förutom de klara


Då var en ny vecka här, välkommen! Dagen idag har hittills bestått av ett morgonmöte, lunch och lite småfix på kontoret. Nu är jag hemma igen. Det är skönt att börja dagarna i tid, nu är ju klockan fortfarande bara vid lunchtid och jag har gjort bort alla måsten. Det hade ju varit ett ypperligt tillfälle att ta med hunden ut på en skidtur men jag ger än en gång vika för den envisa kylan. Jag tror jag ska tvätta en maskin och söka lite grejer på nätet som jag behöver.

 

En kylig dag som denna så längtar man bara till sommaren, jag längtar idag tillbaka till min och Mats♥ semester på Öland. Jag skulle gärna återvända till exakt samma spa, samma rum, samma resturanger samma allt. Men nästa gång får det nog bli Gotland. Där har jag aldrig varit.
Öland sommaren 2008

Nä nu ska jag kila men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out


Kommentarer
Postat av: B1

Gotland är så vackert så man tror inte att det är på riktigt, men att döma av bilden ser ju Öland ut att vara detsamma.

Fasen vad jag också längtar till sommaren. Jag hade velat fara till Stockholm, har aldrig varit där på riktigt!

2010-02-22 @ 19:59:37
URL: http://sandriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0