Ursäkta minen

Ibidem
På samma plats


Det blev ingen sovmorgon idag, råkade vakna när Mats åkte och då gick det inte att somna om igen. Jag ska börja lite senare så att jag kan lämna hunden hemma. i regel så brukar jag ha med mig honom på kontoret men nu när vi misstänker att han kan ha haft skabb så har vi honom i karantän här hemma. Jag ska ju träffa Sandra och äta lunch på baan thai och sedan så ska vi dra ett litet shoppingstråk. Jag åker om en timme eller något i den stilen, då hinner jag förbi på kontoret och göra helg där innan.

Igår blev det middag på statoil med Mats Jimmy och Anton. Jag undrar hur många gånger vi äter där i genomsnitt under en månad. Det är faktiskt ganska ofta men det är ju så himla enkelt att bara åka dit och beställa istället för att ställa sig och kocka ihop något.

Jag hittade en bild på mig där jag hade kvar mitt långa hår! F*n vad jag ångrar att jag lät lockarna falla. Men jaja det är snart två år sedan och håret börjar verkligen att göra come back nu. Men än lär det väl dröja innan jag ser ut så här igen.

Nä nu ska jag hoppa i duschen men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0