Why boys need parents

Hoc tempore obsequium amicos, veritas odium parit
I dessa tider när vänner vins genom smicker, föder sanningen hat


I dag är jag på kontoret. Mats och Bogge ska åka upp till Suddus..bla bla bla någonting i morgon och vara där till torsdag så att det var en del som behövde göras innan. Idag är Mats och jobbar i Skellefteå, en jäkla pendlingsväg om jag får säga min mening, där var han även i fredags och ska även denna fredag. Men jag är då glad så länge han kommer hem på kvällarna.

 

Helgplanerna är ändrade. Det blir nog ingen utgång after all. Eventuellt att vi bara går ut och käkar med Sandra och Jimmy men inget fylleslag. Bowlingen har vi också bestämt oss för att strunta i detta året. Kanske vi kan finna tid att åka till Kvikkjokk eller Övik då.

 

Idag blir det köttbullar till middag, det har jag varit sugen på riktigt länge. Hemmagjora! Jag får kväljningar bara jag tänker på köpesköttbullar! *urk*


Why boys need parents



      

 



           

    

     

     


Google.se

Nä nu är det dags för lunch men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort

 

 

Over and out


Kommentarer
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Hahhaah fan vad bra den där med Playboy.



Frågestunden är upplagd nu ;D Alltså, svaren.

2010-02-16 @ 12:23:15
URL: http://tobys.se
Postat av: cicci

HAHAHHA gillar bilderna!

2010-02-16 @ 13:28:01
URL: http://ceciliadecker.blogg.se/
Postat av: Cicci

sv: tack så mycket

2010-02-16 @ 16:21:50
URL: http://ceciliadecker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0