Jag är ju ganska mobil

Incidit in Scyllam, qui vult vitare Charybdim
Den som vill undvika Charybdis drabbas av Scylla

Jaha, midsommar i morgon. Kan det vara sant? Det är ju helt sjukt vad tiden går fort. Nu är juni över om några dagar och sommarn har inte ens kommit på riktigt ännu. Vissa buskar och träd har blommat det dom ska och de bruna torkade blommorna har nu vissnande fallit till marken, ett helt år till nästa gång.

Idag har det varit arbete på schemat så klart. Kontoret var det som gällde för hela gänget, alltid kul när vi är där allihopa. Jag tror inte det finns någon människa på denna jord som älskar sitt jobb mer än vad jag gör! Inte för att det ska bli skitsämst med semester heller inte, när exakt den nu blir det får framtiden utvisa. Jag ska väl vänta lite och se om Mats alls kommer att kunna ta ut någon semester.

I morgon, midsommarafton så är det i alla fall hemma hos Jimmy och Sandra det händer. Nästan alla nära och kära kommer att vara där även om det är några som har fallit bort. Det ska bli otroligt trevligt, en riktigt traditionell midsommarafton med snaps, sill, dans runt midsommarstången, festdeltagare i alla åldrar och en massa grillat och jordgubbar.

På måndag åker vi till Lycksele, jag har precis bokat hotellrum till mig Mats och Lok. Det ska jobbas där och de andra gubbarna ska bo i stuga på campingen men där fanns inte plats för oss alla så vi fick pussla lite. Jag är ju ganska mobil så jag tänkte göra bort den sista bokföringen inför avstämningen där borta. Självklart ska jag kolla in djurparken också och hinna med en massa strandhäng med Lok. Det ska bli skönt att komma bort lite.
Hotell Lappland
Ikväll har jag inte en aning om vad som händer, det enda jag vet är att vi ska äta kyckling för det har jag varit sugen på i flera veckor nu. Vi tog en liten avslutningslunch inför helgen på Exotic med firman idag och där blev det också kyckling i stora lass. Jag vet inte vad det är med mig. Är det något jag hatar i vanliga fall så är det ju kyckling!

Nä nu ska jag sätta mig och fylla i lite försäkringspapper, håller på att byta försäkringsbolag för Loks hundförsäkring men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out

Kommentarer
Postat av: Sofia

TJA=) kolla in mitt senaste inlägg ;D

2010-06-24 @ 23:26:55
URL: http://lindkvistsofia.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hej hej :D

2010-07-01 @ 22:39:08
URL: http://itsabout.blogg.se/
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G



Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

(Fårlåt om jag har skickat detta innan) <3

2010-07-07 @ 15:41:17
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G



Hej vännen

Åh, skulle du kunna vara snäll och rösta på min söta bild. Man kan rösta 1 gång om dagen, ta endast 2 sekunder och jag kommer bli så glad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Tack på förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) <3



Ha en bra dag nu då.

(Fårlåt om jag har skickat detta innan) <3

2010-07-07 @ 19:15:44
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0