Spritrelaterade åkommor

Liber mihi opus est
Jag behöver en bok

Tisdag och precis färdig med avstämningen för oktober. Kylan har bitit sig fast ordentligt nu, termometern visade på -16 i morse. Jag har alltid lika svårt att vänja mig vid kylan när den kommer. Den letar sig in under vilka kläder som helst och gör så att hela skelettet gnisslar av kyla. Jag undrar om jag ska gå utanför dörren över huvud taget idag. Jag jobbar hemma så det kan ju gå att undvika. Enda problemet skulle väl vara att jag vid ett svagt ögonblick för lite drygt fyra år sedan köpte en hund. Han brukar i regel vilja gå ut även om det är kallt. Jag ska fundera lite på problemet och se om jag finner någon lösning. Men förmodligen så kan jag snart ses pulsande fram efter Ängesbyvägen med mitt gnisslande skelett.

I helgen har jag varit i Skellefteå med Mats, Jimmy och Sandra. Vi åkte lördag kring lunch, käkade på vägen och när vi kom fram så blev det en stadsrunda med en massa shopping. Sedan åkte vi till hotellet där vi hängde i poolen hela eftermiddagen. Mot kvällen blev det en fin middag, biljard och sedan återvände vi till hotellets spa för att sedan avsluta kvällen på hotellrummet med lite snacks och en massa gott att dricka. Jag känner mig nästan lite helad, detta kan alla behöva ibland.
  
Google Bild

Till helgen finns inte en plan och så ska det förbli. Det är den enda helgen som inte är uppbokad på evigheter. Sedan blir det julfest, 40-års fest mm... Det ska naturligtvis bli trevligt men nu till helgen ska det relaxas! Två av Fias hundar ska även ställas ut på Arcus den 20/11 och det har jag inte för allt i världen tänkt missa. Det är dagen efter våran julfest med jobbet men jag känner mig ganska så hundra på att jag inte kommer att lida av några spritrelaterade åkommor dagen efter så jag kan nog med gott samvete utlova min närvaro.

Detta är Lok och en av hundarna som ska ställas ut (Hera), för drygt ett år sedan.
Nä, nu ska jag kila men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort


Over and out

Kommentarer
Postat av: Madde

Emma, vill se nå babymage-bilder =) kan du int firra det :) Ha det bra!

2010-11-09 @ 10:57:24
URL: http://maddeleejn.blogg.se/
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Åh vilken härlig helg ni haft.. jag sitter just nu och fantiserar! Lätt avis ;)

2010-11-09 @ 11:04:49
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: Sandra O

Tack för en supermysig helg :-) Jag måste bara skvallra, tyckte mig ana småsparkar i morse efter jag vaknade. Låg länge och analyserade, så sjukt mysigt!!! Vintern går fort Emma, snart e de bebis, jul och sen går de mot varmare tider!!!



Kram!! :-)

2010-11-09 @ 20:10:55
Postat av: Sandra O

Tack för en supermysig helg =) Jag måste bara skvallra, tyckte mig ana lite småsparkar på morgonen. Jag låg länge och analyserade :-) Kylan är snart över Emma, snart kommer bebis, sen jul och sen går de mot varmare tider!!



Kramis!!

2010-11-09 @ 20:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0