Holiday

Latet anguis in herba
Det ligger en orm i gräset

Oj vad jag är trött, skulle verkligen behöva sova lite middag just i detta nu men det får nog i alla fall vänta till vi kommer hem. Nu sitter jag på kontoret och har gjort det sedan tidig morgon med undantag för några avstickare så som lunch och lite ärenden.

Jag har även varit och fått en ansiktsbehandling på Holiday. Det var beyond underbart, känner mig som en helt ny människa. Hon plockade även till mina bryn lite.


Till helgen ska jag åka upp till Kvikkjokk. Mats och hans pappa åker upp redan imorgon för jobb och jag åker efter sedan bara över helgen. Det ska bli hur mysigt som helst, jag hade som räknat bort en sista sväng innan vintern så det kom som en glad överraskning.

Nästa helg ska vi åka ner till Övik och Mats mamma som fyller år nästa torsdag. Det ska också bli riktigt trevligt, där har vi inte varit sedan i våras och där nere har det ju verkligen hänt grejer sedan sist. Hon har bland annat köpt en butik där hon säljer en massa fina kläder så det ska bli mycket kul att få se, samt att träffa dom naturligtvis. Henne och Torbjörn.

Nä, nu ska jag åka iväg till Auto Ojanperä och hämta ut en ny vattenpump  till opeln så att den blir lagad och fit for fight någon gång.


Over and out


Kommentarer
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Det blev en Brio :)



Har ni fått eran vagn än?

2010-10-05 @ 16:22:16
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Vad roligt =D Så kul att få hem vagnen, men då får ni ju ändå hem den i tid =)



Ja hemma hos oss är de bra, vi har ju precis börjat komma i ordning igen efter våran lilla make-over här hemma. Så roligt att se förändringarna, innan såg de ju mest bara hemskt ut =)



Hur är de själv med dig och magen? Växer ni? =)

Det gör vi här iaf.. jag har svårt att förstå hur stor jag kommer vara om typ 4-5 veckor!! Tycker vi pausar nu ^^



2010-10-05 @ 20:42:49
URL: http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0