Ja se det snöar, ja se det snöar...

Legeartis
Enligt konstens regler

Tisdag och imorgon onsdag vilket betyder att det snart är torsdag och dags för vaxning och MVC. Sedan på fredag så åker vi ner till Övik, så jäkla kul det ska bli. Där har vi inte varit på mycket länge, innan påsk någon gång var det.

Inatt föll den första snön över Ängesbyn och ligger fortfarande som ett tunnt täcke över markerna

Idag ska jag träffa pappa för lunch, det blir Waldorf och deras nya lunchbuffé eller ja, hur länge kan man påstå att någonting är nytt? Sedan ska jag åka till kontoret så fort opeln bär mig och fixa allt jag skulle ha fixat igår då min kropp bestämde sig för att våldssöva mig och sova i princip hela dagen. Efter det så ska jag träffa mamma och tillsammans med henne hälsa på mormor en sväng och kanske gå lite på stan. Mormor bor vid smedjan så det vill som alltid på bli så när man har varit där.

Mamma kom igårkväll och stannade till idag. Vi gjorde det goda receptet på kasslerlådan som kommer från Sandras mormor från början. Sedan kollade vi film "Flickan" Min skepsis var befogad, mycket märklig film. Sedan blev det sent så mamma sov över och nu efter en riktigt lagad mammafrukost med varm choklad och hela baletten så har mamma åkt in till stan för ett möte, strax dags för mig att göra det samma. Bara utfodring av pälsnils och lite packande av dator etc. innan jag är redo att möta världen.

Nä nu ska jag kamma ruffset och smörja in tha babyhouse med weledas härliga olja och sedan börja bege mig men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out

Kommentarer
Postat av: Besserwisser-Sassa

Nu måste jag komma här och rätta dig! Kasslerlådan tar jag åt mig all ära för själv, den där grejen med mos å färs däremot, den kan mormor få äran för :D

Mm, kanske man skulle göra kasslerlådan snart förresten...

2010-10-12 @ 10:47:06
Postat av: tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp

Snöade som faaan här i Sunderbyn också, igår =)

2010-10-12 @ 10:47:46
URL: http://tobys.devote.se
Postat av: sarase

Men heej :) Hitta hit via fb. Kul att du också har blogg! Har det kommit snö till er redan.. Läntar tillbaka till Ängesbyn! Synd att det e så långt att åka. Kram Sara

2010-10-16 @ 21:24:26
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0