Nygårda

Leges bonae ex malis moribus procreantur
Goda lagar föds ur dåliga seder

"Farsan har laddat ner en väderapp till mobilen och plötsligt hörs ett skrik från kontoret. Nä, nu jävlar kommer det fog i New York"
Jimmy

Idag är som så många andra en dag på kontoret. Vi ska till MVC nu klockan 13.00, bara ett vanligt rutinbesök. Mäta magen, lyssna på lill*ns hjärta och beröva mig på litervis med livsnödvändigt blod. Sedan så blir det lite mer arbete och ikväll blir det nog att göra exakt inget alls. Måndagar har en tendens att suga musten ur en på alla sätt och vis.

På tal om must så har dom ju nu släppt julmusten i butik. Julmust är något jag i vanligt vis ringaktar hjärtligt men det har ju visat sig att just det är min craving! Jag har varit sugen på och tjatat om denna must hela sommaren. Nu när jag väl har den i mitt våld så släpper jag inte flaskan för något i världen. Jag går upp ett par gånger per natt och dricker must.
                 
Nej men se nu var klockan är! Bäst att hoppa i sandalerna om man ska hinna till Vårdcentralen till 13.00! Jag får återkomma lite senare med vidare info om vad som skett sedan sist.

Nä, som sagt men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort



Over and out


    

Kommentarer
Postat av: Vi2blir3.se - Malin

Ja för hoppas på att de är på g på riktigt snart, tyvärr så verkar de bara som att bebis tränar än. Men de blir intensivare och intensivare så vi går helt klart i rätt riktning :)

2010-10-29 @ 20:50:05
URL: http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0