BabyBjörn

Labor improbur omnia vincit
Träget arbete övervinner allt

Idag har jag varit med min pappa (den bästa pappan av dom alla by the way) och handlat babyprylar på BarnensHus. Det blev en babysitter, ett litet mumintroll att hänga på vagnen, ett 4-pack babyfiltar i bomull och en nalle som spelar en vaggvisa.

Röd babysitter av märket BabyBjörn

De andra sakerna


Nu ska vi strax iväg till pappa på middag. Det ska även min farmor och "farfar". Väntar bara på att efterrätts-blåbärspajen ska bli klar. Grillad lax skulle vi visst få och det är ju inte så dumt det inte.

Vi har även kommit till skott och beställt en digitalkamera nu men det blev inte den Canon som jag kollat på utan en Olympus.

Olympus mju tough 3000

Tough-3000 är vattentät ner till 3 meter, klarar fall på upp till 1,5 meter och fryssäkra ner till -10°C. Den har en 12 megapixel bildsensor, 3.6x optisk zoom, 2,7-tums LCD-skärm samt ett internminne på 1 GB med plats för SD-kort. Den filmar i HD (720p).

Jag längtar väldigt mycket tills den kommer så man kan börja fota igen. Nu när jag behöver göra det så får jag använda Mats telefon och sedan blåtanda iväg bilden till min telefon för att föra över den till datorn, SUCK!

Nä, nu är det dags att åka iväg mot mi padre men men ta re lugnt och gör inget som inte jag skulle ha gjort


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0